MENU

Jakość powietrza

Airly

Ekointerwencja

Czyste Powietrze

Rozlicz PIT

NGO

ngo

Stan powietrza

stan powietrza

Odwiedziło nas

  • 6 991 038

Komunikaty

  • Dodany przez: Administrator
  • Bez kategorii
  • 7 kwiecień 2021
  • Zmodyfikowano: 7 kwiecień 2021

Informacja dla użytkownika instalacji solarnej

żłobek nagłówek

Projekt współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego”.

Informacja dla użytkownika instalacji solarnej

  1. Okres gwarancji wynosi: 84 miesiące (liczone od dnia 26.02.2021 r.)
  2. Zakazuje się ingerencji osób trzecich w zestawy i ich elementy przez okres obowiązywania gwarancji.
  3. Przegląd gwarancyjny dostępny jest w dni robocze.
  4. Czas reakcji usługi gwarancyjnej wynosi maksymalnie do 24 godzin.
  5. Fakt usunięcia wady, awarii lub usterki każdorazowo zostanie potwierdzony w spisanym z użytkownikiem zestawu protokole. Protokół podpisany przez użytkownika zestawu musi zawierać co najmniej:
  • Datę i godzinę zgłoszenia wady, awarii lub usterki
  • Rodzaj wady, awarii lub usterki
  • Adres lokalizacji zestawu
  • Datę i godziną rozpoczęcia czynności usług gwarancyjnych
  1. W przypadku wystąpienia wad materiałowych lub wykonanych prac, które będą się powtarzały, bądź których nie da się usunąć, nastąpi ich wymiana na koszt wykonawcy.
  2. Na czas wymiany Wykonawca dostarcza i montuje urządzenie zastępcze
    o parametrach nie gorszych niż zamontowane.
  3. Odpowiedzialność Wykonawcy nie obejmuje wad, które powstały
    z przyczyn zewnętrznych i nie pozostają w związku przyczynowo -skutkowym z jego działaniem lub zaniechaniem przy wykonywaniu przedmiotu umowy, tj. wad i uszkodzeń spowodowanych siłami wyższymi, niewłaściwym użytkowaniem poprzez nieprzestrzeganie instrukcji ich użytkowania.
  4. Pojawienie się korozji, zniekształceń elementów sztywnych, znaczących zmian kolorystyki elementów zestawu, wycieków, nieszczelności na połączeniach na dachu i na włączeniu, zacieków na dachu w miejscach ingerencji w jego powłokę podczas montażu – zawsze uruchamiają gwarancję Wykonawcy.

 

Sposób powiadomienia o wystąpieniu wad, awarii lub usterek:
Telefon do Wykonawcy FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K.
Nr 42 226 04 53 
Telefon do UMIG Skała

Nr 12 389 10 98 wew. 114

 

Zgłoszenie poprzez wiadomość e-mail proszę wysyłać jednocześnie na adresy:

serwis@flexipowergroup.pl; awaria@doekogroup.pl

oraz do wiadomości: dorota.buczek@skala.pl

 

Załączniki: