Informacja dla użytkownika instalacji solarnej
Projekt współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego”.
Informacja dla użytkownika instalacji solarnej
- Okres gwarancji wynosi: 84 miesiące (liczone od dnia 26.02.2021 r.)
- Zakazuje się ingerencji osób trzecich w zestawy i ich elementy przez okres obowiązywania gwarancji.
- Przegląd gwarancyjny dostępny jest w dni robocze.
- Czas reakcji usługi gwarancyjnej wynosi maksymalnie do 24 godzin.
- Fakt usunięcia wady, awarii lub usterki każdorazowo zostanie potwierdzony w spisanym z użytkownikiem zestawu protokole. Protokół podpisany przez użytkownika zestawu musi zawierać co najmniej:
- Datę i godzinę zgłoszenia wady, awarii lub usterki
- Rodzaj wady, awarii lub usterki
- Adres lokalizacji zestawu
- Datę i godziną rozpoczęcia czynności usług gwarancyjnych
- W przypadku wystąpienia wad materiałowych lub wykonanych prac, które będą się powtarzały, bądź których nie da się usunąć, nastąpi ich wymiana na koszt wykonawcy.
- Na czas wymiany Wykonawca dostarcza i montuje urządzenie zastępcze
o parametrach nie gorszych niż zamontowane. - Odpowiedzialność Wykonawcy nie obejmuje wad, które powstały
z przyczyn zewnętrznych i nie pozostają w związku przyczynowo -skutkowym z jego działaniem lub zaniechaniem przy wykonywaniu przedmiotu umowy, tj. wad i uszkodzeń spowodowanych siłami wyższymi, niewłaściwym użytkowaniem poprzez nieprzestrzeganie instrukcji ich użytkowania. - Pojawienie się korozji, zniekształceń elementów sztywnych, znaczących zmian kolorystyki elementów zestawu, wycieków, nieszczelności na połączeniach na dachu i na włączeniu, zacieków na dachu w miejscach ingerencji w jego powłokę podczas montażu – zawsze uruchamiają gwarancję Wykonawcy.
Sposób powiadomienia o wystąpieniu wad, awarii lub usterek: |
Telefon do Wykonawcy FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K. Nr 42 226 04 53 |
Telefon do UMIG Skała
Nr 12 389 10 98 wew. 114
|
Zgłoszenie poprzez wiadomość e-mail proszę wysyłać jednocześnie na adresy:
serwis@flexipowergroup.pl; awaria@doekogroup.pl oraz do wiadomości: dorota.buczek@skala.pl
|
0 Komentarzy