AKTUALIZACJA – Informacja dla Beneficjentów Projektu pn. „Partnerski projekt budowy instalacji odnawialnych źródeł energii dla gmin województwa małopolskiego”
Szanowni Państwo,
W przypadku wystąpienia awarii prosimy o wysyłanie zgłoszeń zgodnie z poniższymi zasadami.
INSTALACJE FOTOWOLTAICZNYCH:
Zgłoszenie mailowe na adres:
w załączniku formularz zgłoszenia: FOTOWOLTAIKA – ZGŁOSZENIE AWARII
INSTALACJE POMP CIEPŁA:
Zgłoszenie mailowe na adres:
w formie mailowej podając poniższe informacje:
- Imię i nazwisko
- Adres,
- Numer telefonu
- Opcjonalnie adres email
- Opis zgłaszanego problemu – co zauważa użytkownik i interpretuje jako stan awarii
- Lista wyświetlanych błędów (jeśli dotyczy)
- Numer seryjny urządzenia
- Dokumentacja zdjęciowa (pomaga wstępnie zlokalizować problem)
INSTALACJE SOLARNE:
Zgłoszenie mailowe na adres:
w załączniku formularz zgłoszenia: SOLARY – ZGŁOSZENIE AWARII
Jeżeli brak jest możliwości, aby dołączyć zeskanowany dokument formularza prosimy
w zamian w treści maila zawrzeć wszystkie informacje, które znajdują się
w formularzu.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Strategii, Rozwoju i promocji Gminy Skała
Kier. Dorota Buczek, tel. 12 389 10 98 wew. 114.