Zarządzenie Nr 49/2025 Burmistrza Miasta i Gminy Skała z dnia 14 marca 2025 roku w sprawie określenia procedury postępowania w sprawie zlecania realizacji zadania publicznego na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
BR.524.8.11.2025JM
Zarządzenie Nr 49/2025
Burmistrza Miasta i Gminy Skała
z dnia 14 marca 2025 roku
w sprawie określenia procedury postępowania w sprawie zlecania realizacji zadania publicznego na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym Dz. U . z 2024 r. poz. 1465; poz. 1572; poz. 1907; poz. 1940), art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2024r. poz. 1491; poz. 1940; poz. 1761), art. 221 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1530; poz. 1572; poz. 1717; poz. 1756; poz.1907; z 2025r. poz. 39)
Burmistrz Miasta i Gminy Skała zarządza, co następuje:
- 1
Określam regulamin obowiązujący przy zlecaniu przez Burmistrza Miasta i Gminy Skała realizacji zadań publicznych z pominięciem otwartego konkursu ofert (tzw. małe granty) w trybie 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 ze zm.), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
- 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.