Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ZBIERANIE, TRANSPORT ORAZ UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SKAŁA

INFORMACJA

Gmina Skała zrealizowała zadanie pn.:

„ZBIERANIE, TRANSPORT ORAZ UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SKAŁA”.

Zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu pn.: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 1) Przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, zgodnie z gminnymi programami usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest”.

W ramach projektu odebrano łącznie 121,00 Mg azbestu od 44 osób z terenu Gminy Skała.


Koszt kwalifikowany zadania wyniósł: 43 110, 00 zł.
Kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Krakowie wyniosła: 18 278, 00 zł.
Kwota dofinansowania z NFOŚiGW wyniosła: 21 555, 00 zł.

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
AKCEPTUJĘ