Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Zarządzenie w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępca Skarbnika

OR.2110.27.2025.IJ

Zarządzenie Nr 285/2025

Burmistrza Miasta i Gminy Skała
z dnia 23.12.2025 r.

 

w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy
w Skale.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) Burmistrz Miasta i Gminy Skała zarządza co następuje:

  • 1

Ogłaszam nabór na stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa – Zastępca Skarbnika Gminy
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

  • 2
  1. Treść ogłoszenia określającego wymagane kwalifikacje i termin składania ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Ogłoszenie zamieszcza się:

 

  • w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy,
  • na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu
  • 3

Nabór przeprowadza Komisja Rekrutacyjna w składzie:

 

  • Karolina Kosińska – przewodniczący komisji,
  • Dorota Buczek – członek komisji,
  • Izabela Jakubek – sekretarz komisji,
  • Katarzyna Bernaś– członek komisji,

 

  • 4

Zasady przeprowadzenia naboru określa: „Regulamin naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale”.

  • 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załącznik nr 1

 OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Burmistrz Miasta i Gminy Skała ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa – Zastępca Skarbnika Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

  1. Niezbędne wymagania formalne:
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  7. nieposzlakowana opinia,
  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne (w rozumieniu przepisów 
    o szkolnictwie wyższym i nauce),
  1. co najmniej trzyletni staż pracy w tym minimum roczny staż pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji samorządowej związanych z prowadzeniem spraw objętych zakresem zadań w naborze.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość/umiejętności: zasad funkcjonowania administracji publicznej w szczególności samorządu gminnego, ogólna znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy własnej, znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustaw: Kodeks Postepowania Administracyjnego, Ustawa
    o samorządzie gminnym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o dochodach JST, Ustawa o podatkach
    i opłatach lokalnych, Ustawa o podatku dochodowym, Ustawa o dyscyplinie finansów publicznych, Rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości oraz rachunkowości budżetowej, Prawo zamówień publicznych.
  2. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet).
  3. umiejętność zarządzania budżetem,
  4. umiejętność prowadzenia negocjacji,
  5. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. zastępowanie Skarbnika gminy,
  2. kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień,
  3. zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych do wypłaty w ramach kwot planowanych w budżecie,
  4. bieżąca analiza realizacji planu budżetu Gminy,
  5. dokonywanie zmian planu budżetu oraz planu wykonawczego na wniosek jednostek budżetowych, osób odpowiedzialnych za realizację zadań przypisanych zakresem czynności,
  6. kontrola terminowości i prawidłowości jednostkowych i zbiorczych sprawozdań budżetowych,
  7. prowadzenie ewidencji i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych a także sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu,
  8. nadzór nad przebiegiem i ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji majątku,
  9. obsługa programu „Bestia”,
  10. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w szczególności planu kont, obiegu dokumentów , kontroli dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji,
  11. nadzór nad przebiegiem prac związanych z egzekucją zaległości w podatkach i opłatach lokalnych, opłatach za wodę, ścieki, czynsze i inne należności,
  12. współpraca z jednostkami budżetowymi i osobami rozliczającymi pod względem finansowym wydatki z zakresu obsługi programów unijnych,
  13. współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów budżetu na lata następne oraz sprawozdań z jego wykonania,
  14. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności,
  15. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja,
  16. obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej za pośrednictwem programu
    e-Dokument.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • wymiar zatrudnienia – 1 etat,
  • stanowisko – Zastępca Skarbnika Gminy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa,
  • wynagrodzenie: w zależności od kwalifikacji i stażu pracy, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale,
  • przewidywane zatrudnienie – niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru,
  • miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Skale, Rynek 29 (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), teren Miasta i Gminy Skała.
  • w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie
    z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 poz. 1135
    z późn. zm), pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Skała, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny, zawierający także aktualny adres do korespondencji i nr telefonu,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania),
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu) , staże, praktyki,
  • kserokopie dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór do pobrania),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór do pobrania),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji (wzór do pobrania).

 

Przetwarzane dane osobowe z pkt. a, b, c, d, e,  na podstawie zgody.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:

  • Oferty w formie pisemnej należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją: Nabór
    na wolne stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa
    – Zastępca Skarbnika w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale – Dziennik Podawczy lub przesłać na adres: Skała, Rynek 29,
    32-043 Skała, w terminie do dnia 09.01.2026 r. do godz. 15:00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
  • Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną drogą elektroniczną lub po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone.
  • Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru,
    o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
  • Oferty niewykorzystane, zostaną zniszczone w sposób mechaniczny zgodnie z Informacją
    o przetwarzaniu danych osobowych (dokument do pobrania).
  1. Informacja dodatkowa:

Nabór przeprowadzony zostanie w dwóch etapach:

  1. Analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu,
  2. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.

Informacja o wyniku naboru podana zostanie niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Skale.

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
AKCEPTUJĘ