Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Burmistrz Miasta i Gminy Skała ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor/Podinspektor w Biurze Strategii, Rozwoju i Promocji Gminy Skała w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

OR.2110.2.2025.IJ

Zarządzenie Nr 34/2025

Burmistrza Miasta i Gminy Skała
z dnia  12.02.2025 r.

 

w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy
w Skale.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) Burmistrz Miasta i Gminy Skała zarządza co następuje:

  • 1

Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor/Podinspektor w Biurze Strategii, Rozwoju i Promocji Gminy Skała w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

  • 2
  1. Treść ogłoszenia określającego wymagane kwalifikacje i termin składania ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Ogłoszenie zamieszcza się:

 

  • w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy,
  • na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu
  • 3

Nabór przeprowadza Komisja Rekrutacyjna w składzie:

 

  • Aleksander Dańda – przewodniczący komisji,
  • Dorota Buczek – członek komisji,
  • Izabela Jakubek – sekretarz komisji,
  • Katarzyna Bernaś – członek komisji,
  • Piotr Guzik – członek komisji.
  • 4

Zasady przeprowadzenia naboru określa: „Regulamin naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale”.

  • 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik nr 1

 OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Burmistrz Miasta i Gminy Skała ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor/Podinspektor w Biurze Strategii, Rozwoju i Promocji Gminy Skała w Urzędzie Miasta
i Gminy w Skale.

  1. Niezbędne wymagania formalne:
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
  3. jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3,
  4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  8. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce i co najmniej trzyletni staż pracy.

 

  1. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
  2. preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  3. doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych oraz krajowych,
  4. znajomość zagadnień z zakresu wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu,
  5. praktyczna umiejętność tworzenia dokumentów, umów, formularzy, zestawień,
  6. wykształcenie kierunkowe zgodne z zakresem zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
  7. dodatkowe studia, kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków,
  8. umiejętność szybkiego uczenia się, formułowanie wizji, planowanie, nastawienie na realizację celów,
  9. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet),
  10. prawo jazdy kat. B oraz możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych,
  11. znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej w szczególności samorządu gminnego,
  12. praktyczna umiejętność stosowania przepisów prawa,
  13. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
  14. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  15. monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej (UE) oraz innych dostępnych źródeł finansowania,
  16. przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,
  17. realizacja i rozlicznie projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, zgodnie
    z przeznaczeniem oraz obowiązującymi procedurami oraz monitorowanie trwałości realizowanych projektów,
  18. udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  19. pomoc w wykonywaniu bieżących zadań Referatu,
  20. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja,
  21. obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej za pośrednictwem programu
    e-Dokument,
  22. wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • wymiar zatrudnienia – 1 etat,
  • stanowisko – Inspektor/Podinspektor– w zależności od kwalifikacji i stażu pracy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie: w zależności od kwalifikacji i stażu pracy, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale,
  • przewidywane zatrudnienie – niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru,
  • miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Skale, Rynek 29 (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), teren Miasta i Gminy Skała.
  • w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie
    z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 poz. 1282
    z późn. zm), pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Skała, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:
  2. list motywacyjny, zawierający także aktualny adres do korespondencji i nr telefonu,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania),
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy) , staże, praktyki,
  6. kserokopie dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór do pobrania),
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór do pobrania),
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji (wzór do pobrania).

Przetwarzane dane osobowe z pkt. a, b, c, d, e,  na podstawie zgody.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:

  • Oferty w formie pisemnej należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor/Podinspektor w Biurze Strategii, Rozwoju
    i Promocji Gminy Skała
    – Dziennik Podawczy albo przesłać na adres: Skała Rynek 29, 32-043 Skała, w terminie do dnia 03.03.2025 r. roku do godz. 16:00 (decyduje data i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
  • Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną drogą elektroniczną lub po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone.
  • Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru,
    o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
  • Oferty niewykorzystane, zostaną zniszczone w sposób mechaniczny zgodnie z Informacją
    o przetwarzaniu danych osobowych (dokument do pobrania).
  1. Informacja dodatkowa:

Nabór przeprowadzony zostanie w dwóch etapach:

  1. Analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu,
  2. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.

Informacja o wyniku naboru podana zostanie niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Skale.

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
AKCEPTUJĘ