Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Zakup sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych – Gmina Skała.

                                                                                   Skała, dnia 05.11.2025 r.

RS.6121.2.4.2025.KM

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającego 130 000,00 zł netto, w oparciu o art. 2 ust.1 pkt ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, nie stosuje się przepisów ustawy.

 

Zakup sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych – Gmina Skała.

 

Gminy Skała, ul. Rynek 29, 32-043 Skała zaprasza do złożenia oferty cenowej  na zakup sadzonek drzew:

 

  1. Zamawiający:

Gmina Skała,

Rynek 29, 32-043 Skała,

tel. 12 389 10 98 , fax 12 389 10 98 wew. 104,

e-mail: skala@skala.pl

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Gminę Skała sadzonek drzew do nasadzeń wraz z ich dostarczeniem we wskazane miejsce:

 

Lp.

Gatunek

Ilość sztuk

Obwody pni mierzone na wysokości 100 cm

1.

Lipa drobnolistna

2

14 cm

2.

Głóg pośredni/ głóg dwuszyjkowy

6

14 cm

3.

Jarząb pospolity/szwedzki/mączny

2

14 cm

4

Grab pospolity

2

14 cm

 

 

Sadzonki drzewek w doniczkach bądź w osłonie.

Dobrze ukształtowana korona, pień, drzewa do nasadzeń zastępczych.

Planowany okres dostarczenia sadzonek: listopad 2025 w uzgodnionym terminie.

 

Termin składania ofert do 13.11.2025 r. do godziny 15:00 z dopiskiem: Zakup sadzonek drzew do nasadzeń zastępczych – Gmina Skała.

 

W ofercie należy podać ceny brutto, netto, wycenę całego zamówienia.

Załączyć zdjęcie sadzonek drzewek.

 

Ofertę można przekazać pisemnie, faxem (12 389 10 98 wew. 104) lub drogą elektroniczną (skala@skala.pl)

 

 

 

III. Umowa i płatności.

 

  1. Z wybranym Oferentem zostanie podpisane zamówienie/ umowa na zakup materiału sadzeniowego.
  2. Na okoliczność odbioru sadzonek strony sporządzą protokół.
  3. Protokół odbioru niezawierający żadnych uwag będzie stanowił podstawę do zapłacenia faktury Wykonawcy z 14-dniowym terminem płatności.
  4. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Wykonawca składa ofertę na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta.

 

  1. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:

 

  1. Magdalena Pieszczek, tel. 12 389 10 98 wew. 121,
  2. Karolina Madej tel. 12 389 10 98 wew. 121.

 

VII. Inne postanowienia.

 

Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
AKCEPTUJĘ