Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Burmistrza Miasta i Gminy Skała ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent w Biurze Rady i Sekretariacie w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

OR.2110.19.2025.IJ

Zarządzenie Nr 195/2025

Burmistrza Miasta i Gminy Skała
z dnia 11.09.2025 r.

 

w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy
w Skale.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) Burmistrz Miasta i Gminy Skała zarządza co następuje:

  • 1

Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent w Biurze Rady i Sekretariacie w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

  • 2
  1. Treść ogłoszenia określającego wymagane kwalifikacje i termin składania ofert stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Ogłoszenie zamieszcza się:

 

  • w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy,
  • na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu
  • 3

Nabór przeprowadza Komisja Rekrutacyjna w składzie:

 

  • Aleksander Dańda – przewodniczący komisji,
  • Dorota Buczek – członek komisji,
  • Izabela Jakubek – sekretarz komisji,
  • Paweł Krawczyk – członek komisji,
  • Rafał Domagalski– członek komisji.
  • 4

Zasady przeprowadzenia naboru określa: „Regulamin naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale”.

  • 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załącznik nr 1

 OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Miasta i Gminy Skała ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent
w
  Biurze Rady i Sekretariacie w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale.

  1. Niezbędne wymagania formalne:
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
  3. jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3,
  4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  8. wykształcenie na stanowisko:

 

  • Referent – wykształcenie wyższe o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku oraz doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór.

 

  1. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

 

  1. znajomość/umiejętności: zasad funkcjonowania administracji publicznej
    w szczególności samorządu gminnego, ogólna znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  2. wykształcenie kierunkowe zgodne z zakresem zadań na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór,
  3. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna, Internet).
  4. preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  5. dodatkowe studia, kursy i szkolenia zawodowe o profilu zgodnym z zakresem obowiązków,
  6. umiejętność szybkiego uczenia się, formułowanie wizji, planowanie, nastawienie na realizację celów.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza
    i Sekretarza Gminy,
  2. Organizacja i przygotowanie sesji Rady Miejskiej,
  3. Obsługa kancelaryjna Rady Miejskiej i  jej komisji,
  4. Prowadzenie rejestru uchwał i wniosków Rady Miejskiej oraz interpelacji radnych,
  5. Rejestracja i przechowywanie planów pracy Rady Miejskiej i jej Komisji,
  6. Wykonywanie zadań związanych z obowiązkiem składania przez Radnych oświadczeń majątkowych,
  7. Przekazywanie uchwał Burmistrzowi i organom nadzoru, przesyłanie do publikacji
    w Dzienniku Urzędowym oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
  8. Czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji i dokumentów pomiędzy sekretariatem,
    a poszczególnymi referatami,
  9. Prowadzenie rejestrów:  umów, zarządzeń, wniosków o udzielenie informacji publicznej, upoważnień, pełnomocnictw,
  10. Kompleksowa obsługa dokumentów wpływających na sekretariat,
  11. Obsługa programu Dysponent w zakresie wydatków administracyjnych Urzędu i merytoryczna kontrola faktur/dokumentów w tym zakresie oraz planowanie zadań i środków do budżetu Gminy,
  12. Wypisywanie delegacji i prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych pracowników Urzędu
    i pracowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  1. Rozliczanie ryczałtów,
  1. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady i Burmistrza,
  2. Współpraca z Młodzieżową Radą Miejską i Senioralną Radą Miejską,
  3. Współpraca przy realizacji zadań związanych z wyborami i referendami,
  4. Realizacja zamówień związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu oraz zaopatrzenie pracowników w niezbędne artykuły biurowe oraz pieczątki, stemple urzędowe,
  5. Dbanie o estetykę i wystrój sekretariatu,
  6. Bieżąca współpraca oraz czynne zastępstwo Dziennika Podawczego podczas nieobecności pracownia,
  7. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:
  • wymiar zatrudnienia – 1 etat,
  • stanowisko –  Referent,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie: w zależności od kwalifikacji i stażu pracy, zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale,
  • przewidywane zatrudnienie – niezwłocznie po rozstrzygnięciu naboru,
  • miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Skale, Rynek 29 (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych), teren Miasta i Gminy Skała.
  • w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie
    z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 poz. 1282
    z późn. zm), pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy wraz z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Skała, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

  1. Niezbędne wymagane dokumenty:   
  1. list motywacyjny, zawierający także aktualny adres do korespondencji i nr telefonu,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania),
  3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu) , staże, praktyki,
  5. kserokopie dyplomów i zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór do pobrania),
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór do pobrania),
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji (wzór do pobrania).

Przetwarzane dane osobowe z pkt. a, b, c, d, e,  na podstawie zgody.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń albo tłumacza przysięgłego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć:

  • Oferty w formie pisemnej należy złożyć w zaklejonej kopercie opatrzonej adnotacją: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent w Biurze Rady i Sekretariacie
    w Urzędzie Miasta i Gminy w Skale
    – Dziennik Podawczy albo przesłać na adres: Skała,
    Rynek 29, 32-043 Skała, w terminie do dnia 25.09.2025 r. do godz. 15:00 (decyduje data
    i godzina faktycznego wpływu do Urzędu).
  • Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną drogą elektroniczną lub po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  • Oferty niekompletne lub niespełniające wymagań niezbędnych zostaną odrzucone.
  • Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru,
    o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
  • Oferty niewykorzystane, zostaną zniszczone w sposób mechaniczny zgodnie z Informacją
    o przetwarzaniu danych osobowych (dokument do pobrania).
  1. Informacja dodatkowa:

Nabór przeprowadzony zostanie w dwóch etapach:

  1. Analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu,
  2. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.

Informacja o wyniku naboru podana zostanie niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Skale.

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
AKCEPTUJĘ