Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Zaproszenie do składnia ofert Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: – uprawnienia zawodowe do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, – w specjalności sanitarnej posiadającego uprawnienia zawodowe do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

BR.271.III.1.2025.PG                                                                             Skała, dn. 21.02.2025 r.

 

Zaproszenie do składania ofert

 

  1. Tryb/podstawa udzielenia zamówienia:

 

Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone w oparciu o Regulamin określający procedurę udzielania zamówień, których wartość, bez podatku od towarów i usług, jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych (Zarządzenie Nr  334/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Skała z dnia 13.12.2021 r.) i nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego regulowanego ustawą z dnia Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych .

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy wskazanej ustawy.

 

  1. Zamawiający:

Gmina Skała, Rynek 29, 32-043 Skała

 

  • Zamówienie:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:

– uprawnienia zawodowe do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,

– w specjalności sanitarnej posiadającego uprawnienia zawodowe do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

 

dla zadania pn: „Budowa drogi, zatoki postojowej, chodników oraz przyłącze do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej przy szkole podstawowej w Minodze na działkach nr ew. 308, 309 w miejscowości Minoga, Gmina Skała”.

 

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowaniem jedna osobą posiadającą wszystkie opisane uprawnienia, lub odpowiednio osobami posiadającymi poszczególne uprawnienia oddzielnie.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: „Budowa drogi, zatoki postojowej, chodników oraz przyłącze do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej przy szkole podstawowej w Minodze na działkach nr ew. 308, 309 w miejscowości Minoga, Gmina Skała”.

 

Kod CPV: 71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

 

Zadanie to pełnienie nadzoru inwestorskiego: Budowa drogi, zatoki postojowej, chodników oraz przyłącze do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej przy szkole podstawowej w Minodze na działkach nr ew. 308, 309 w miejscowości Minoga, Gmina Skała.

 

Zakres inwestycji obejmuje m.in.:

– rozbiórkę istniejących nawierzchni,

– budowę wpustu i przyłącza instalacji kanalizacji deszczowej,

– budowę drogi pożarowej,

– budowę zatok,

– budowę chodników i dostosowanie do potrzeb niepełnosprawnych w rejonie przejść dla pieszych,

– montaż ogrodzenia,

– wykonanie zabezpieczenia sieci: wodociągowej, teletechnicznych (orange), elektrycznych i gazowej wraz z ewentualnymi dokumentacjami technicznymi i ich uzgodnieniami, zgodnie i na podstawie zatwierdzonych i uzgodnionych warunków usunięcia kolizji z gestorami poszczególnych sieci będących w kolizji z inwestycją.

 

 

Przedmiot zamówienia, którego dotyczyć będzie nadzór inwestorski został szczegółowo opisany w  postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2) p. z. p. o numerze BR.271.I.2.2024.PG, adres strony internetowej na której udostępniane były zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fbc0cbf5-cc6e-48e1-bf10-c59b5370542d z dnia 08.11.2024 r.

 

Przedmiot zamówienia, którego dotyczyć będzie nadzór inwestorski został szczegółowo opisany w Dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, w Przedmiarze robót – załącznik nr 5 do SWZ oraz w warunkach prowadzenia i usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami wodociągowymi, elektrycznymi, teletechnicznymi, gazowymi stanowiących załącznik nr 9 do SWZ – https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fbc0cbf5-cc6e-48e1-bf10-c59b5370542d z dnia 08.11.2024 r.

 

 

 

Wykonawcą prac jest firma: Firma Budowlana BRUKMAN Roman Staroń. ul. Krakowska 212, 32-065 Krzeszowice,

Wartość kontraktu brutto: 315 997 000,00 zł.

 

Na pisemny wniosek oferenta (informacja mailowa potwierdzona telefonicznie) Zamawiający udostępni projekt budowlany w formie elektronicznej. Projekt w wersji papierowej do wglądu u Zamawiającego po wcześniejszym umówienie spotkania.   

 

 

 

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  1. zakres obowiązków Wykonawcy określa art. 25 i 26 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm),
  2. kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót.
  3. zapoznanie się z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym,
    a wykonawcą robót budowlanych, terenem budowy,
  4. reprezentowanie Zamawiającego na budowie, kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją budowlaną, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej,
  5. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
    a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
    i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  6. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
  7. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
  8. sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru końcowego,
  9. przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową
    z wykonawcą,
  10. uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
  11. kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego a także przestrzegania przez wykonawcę robót zasad BHP,
  12. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji,
  13. potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami oraz dokumentacji powykonawczej),
  14. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, w tym odpowiedniego wpisu o objęciu funkcji Inspektora nadzoru jak również wszelkich zmian w sprawowaniu tej funkcji i czynności w toku realizacji robót budowlanych,
  15. zwoływanie narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli wykonawcy robót budowlanych, Zamawiającego i Inspektora nadzoru oraz innych zaproszonych osób w celu omawiania lub wyjaśniania bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót, w szczególności dotyczących postępu prac albo nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania umowy o wykonanie robót,
  16. informowanie z 3 – dniowym wyprzedzeniem uczestników narady koordynacyjnej o terminie i miejscu narady, prowadzenie narady i zapewnienie jej protokołowania,
  17. przekazanie wszystkim osobom zaproszonym na naradę kopii protokołu lub ustaleń. Do ustaleń zapisanych w protokole narady koordynacyjnej, uczestnicy mogą wnieść uwagi w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania protokołu. Po tym terminie ustalenia uważa się za wiążące,
  18. nakazanie wykonawcy robót budowlanych wpisem do dziennika budowy natychmiastowego doprowadzenia terenu budowy do należytego stanu w przypadku stwierdzenia, że teren budowy po zakończeniu robót budowlanych nie został przekazany przez wykonawcę robót budowlanych we właściwym stanie,
  19. Inspektor nie może bez zgody Zamawiającego podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie o wykonanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego ani decyzji o zmianie zakresu robót,
  20. inne zadania wynikające z przepisów prawa.

 

 

  1. Termin realizacji:

Termin realizacji zamówienia: Umowa zostaje zawarta na czas realizacji zadania tj. do dokonania odbioru końcowego i rozliczenia zadania. Ostateczny termin realizacji do dnia 10.09.2025 r..

 

 

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

Oferent powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:

  • drogowej,
  • sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

 

  • Kryterium wyboru:

Cena = 100 %

 

  • Opis sposobu przygotowania oferty:

Na ofertę składają się następujące dokumenty:

Do oferty należy załączyć:

  1. formularz ofertowy (Załącznik nr 1),
  2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (Załącznik nr 2),
  3. wykaz osób (Załącznik nr 3),
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
    o działalności gospodarczej,
  5. wymagane uprawnienia wraz z przynależnością do izby.

 

Oferta powinna zawierać komplet wymaganych dokumentów. W przypadku niekompletności oferty Zamawiający wezwie Oferenta do uzupełnienia brakujących dokumentów. Brak uzupełnienia spowoduje odrzucenie oferty.

 

Zamawiający może wezwać Oferenta do wyjaśnienia treści złożonej oferty.

 

  1. Inne postanowienia:

Wynagrodzenie za pełnienie obowiązków inspektora nadzoru będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, płatnym po zakończeniu i rozliczeniu danego etapu zadania.

Planowo przewiduje się trzy etapy odbiorów/rozliczeń

Faktura będzie płatna w terminie do 30 dni od dnia jej przedłożenia.

 

  1. Termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w zamkniętej kopercie, w następujących formach:

  1. elektronicznie na adres skala@skala.pl ,
  2. osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Skała, Rynek 29, 32-043 Skała na Dzienniku Podawczym (parter),
  3. przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Skała, Rynek 29, 32-043 Skała,

w terminie do dnia 28 lutego 2025 roku do godz. 12:00.

 

Kopertę należy zaadresować i opisać w następujący sposób:

 

Adresat: Urząd Miasta i Gminy Skała, Rynek 29, 32-043 Skała

 

Oferta na: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa drogi, zatoki postojowej, chodników oraz przyłącze do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej przy szkole podstawowej w Minodze na działkach nr ew. 308, 309 w miejscowości Minoga, Gmina Skała”

 

Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udzielają:

Piotr Guzik, tel.: (12) 389-10-98 wew. 114, email: piotr.guzik@skala.pl  

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

  • Załączniki:

Załącznik nr 1: Formularz ofertowy

Załącznik nr 2: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Załącznik nr 3: Wykaz osób 

Załącznik nr 4: Wzór Umowy

 

 

Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka Prywatności
O ciasteczkach
AKCEPTUJĘ